tisdag 16 juni 2015

Måste visa er...

...en tygserie som jag fick hem härom dagen och som 
jag föll för direkt.
Den heter Lovebirds och är så somrig och fin!
Jag fick naturligtvis lov att sy någonting av den direkt och valde att göra några små kortförvaringar.


Turkost, rött, rosa, grönt och gult - kan det bli annat än sommar av det!!
Härlig färgkombo tycker jag!
Om ni känner samma sak så finns tygerna i butiken!
Lillan är hemma under sommaren och jobbar och hon kom in och fick syn på kortförvaringarna och letade fram några tyger som passade henne och påstod att hon nog inte kunde leva utan en sådan.
Hjärtat på den här var min idé - för att hon är mitt hjärta! 
Om ni inte har fått nog av scrapsen som blir hemma så kan jag berätta att jag har en Giveaway på Facebook just nu 
där du kan bli ägare till en Moda Scrap Bag om du har turen med dig.
Gå då in här;
...och gilla sidan och dela den!
Nu återvänder jag in i syrummet så får vi se vad det blir härnäst!
Ha det gott, alla!

3 kommentarer :

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så söta. :)
    Glad midsommar önskar jag dej, kram!

    SvaraRadera
  3. Jag såg dessa när jag själv sytt en liten förvaring av de tyger som jag fick av dig!
    Undrar just om vi tänker lika?
    Vi har inte sytt lika Inte helt iaf;-)
    Kram på dig!
    Maja

    SvaraRadera